گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۹۸ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۳۸۳ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۶۶۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۶۸۷۶۵ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٩/١٠/٢٣ - ۱۰۷۵ مورد

کارشناس پژوهش مجتمع در نخستین جلسه ژورنال کلاب سال تحصیلی جاری : مشارکت دانشجویان در امورات علمی و پژوهشی برای ما در اولویت قرار دارد

پنج شنبه ٢٦ مهر ١٣٩٧ ساعت ٨:٣٠ ق.ظ   ( بازدید : 352 نفر )


نخستین جلسه ژورنال کلاب در سال تحصیلی جاری با عنوان "میزان توسعه یافتگی شهرستان های استان خراسان شمالی از نظر شاخص های بهداشتی و درمانی با استفاده از تاکسونومی عددی"  در روز چهارشنبه 97/07/25 برگزار گردید.

خانم نیکبخت کارشناس پژوهش مجتمع ضمن تقدیر از حضور پرشور دانشجویان، اساتید و کارکنان گفت این جلسه ژورنال کلاب با هدف آشنایی و ترغیب دانشجویان به مشارکت در فعالیت های علمی و پژوهشی برگزار گردید و با برنامه ریزی هایی که با سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی مجتمع داشتیم در برنامه های بعدی شاهد ارائه مقالات توسط دانشجویان خواهیم بود. همچنین با اعلام فراخوان لیست ارائه مقالات به صورت مدون تدوین شده است و در برنامه ریزی های ما ارائه مقالات توسط دانشجویان اهمیت ویژه ای دارد و هر زمان حتی خارج از برنامه تدوین شده هم اعلام آمادگی نمایند، در اولویت ارائه قرار خواهند گرفت. همچنین ایشان از حضور دکتر نبوی معاون و جانشین سرپرست مجتمع در جلسه ژورنال کلاب تقدیر نمود و گفت این حضور نشان دهنده اهمیت و ارزش جایگاه علم آموزی و پژوهش در نظر مدیریت مجتمع می باشد که راه را برای تسریع پیشرفت هموار می نماید.

 

 

 

 


منبع : مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.
















جستجو
تبریک به جوان برتر (۷۲۴۱ بازدید)
چاپ کتاب (۶۵۲۲ بازدید)
عید قربان (۵۴۲۵ بازدید)
برگزاری آزمون asci (۴۴۶۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...